Nasza jakość
Zarządzanie jakością
- Wprowadzając międzynarodowe standardy jakości, zdecydowaliśmy się na stałe doskonalenie i rozwój firmy, którego nadrzędnym celem jest umacnianie i budowa zaufania obecnych i przyszłych Klientów.
- Partner Logistic prowadzi kompleksową obsługę logistyczną towarów zaliczanych do branży artykułów spożywczych. Tym samym zobowiązujemy się do zapewnienia tym produktom pełnego bezpieczeństwa zdrowotnego na wszystkich etapach procesu logistycznego.
- Wdrożenie standardów jakości pozwala nam dążyć do stałego podnoszenia poziomu jakości świadczonych usług a naszym Klientom daje pewność, że powierzony nam do obsługi towar będzie odpowiednio przechowywany i obsługiwany przez wykwalifikowany zespół pracowników.
- Koncentrując działania na obsłudze Klientów z branży spożywczej, jesteśmy świadomi jak ważne jest bezpieczeństwo zdrowotne żywności składowanej w naszym Centrum Logistycznym.
- Nieustannie dbamy o przestrzeganie procedur związanych z produktami spożywczymi, stale podnosząc poziom świadczonych usług, dążąc do zapewnienia naszym kontrahentom pewności, że nasze postepowanie z ich towarami, jest zgodne z ustalonymi zaleceniami i normami.
Polityka jakości
Partner Logistic w codziennej działalności stawia przede wszystkim na zachowanie bezpieczeństwa zdrowotnego żywności składowanej w Centrum Logistycznym w Wolborzu.
- stałe doskonalenie procesów logistycznych
- stosowanie nowoczesnego wyposażenia logistycznego
- stały monitoring warunków przechowywania żywności
- stosowanie odpowiednich opakowań przy konfekcjonowaniu i kompletacji produktów
- niezwłoczne reagowanie na stwierdzone niezgodności, nieprawidłowości oraz usuwanie ich przyczyn poprzez działania korygujące
- zapewniamy zgodność naszych procesów z przepisami i normami fitosanitarnymi.
- motywowanie pracowników na rzecz nieustannej poprawy jakości świadczonych usług oraz podnoszenia kwalifikacji
- zapewnienie pracownikom odpowiednich warunków i bezpieczeństwa pracy
- ciągłą obserwację rynku i elastyczne analizowanie jego potrzeb
Standard IFS
IFS Logistics Standard to Międzynarodowy Standard Żywności, opracowany na potrzebę posiadania obiektywnego dowodu spełnienia zasad bezpieczeństwa w procesach produkcji i dystrybucji żywności dostarczanej do sieci handlowych.
Nasze operacje i procesy logistyczne spełniają rygorystyczne wymagania zawarte w polskim jak i europejskim prawie żywnościowym. W Partner Logistics IFS Logistics Standard został wdrożony w marcu 2009 roku i certyfikowany przez TUV NORD w dniu 31.07.2009 na poziomie wyższym.
Podstawowe wymagania Standardu IFS jakie realizujemy:
- stosowanie dobrych praktyk higienicznych w odniesieniu do infrastruktura budowlanej i technicznej, tzn. rozdzielenie stref brudnych i czystych, wydzielenie dróg przemieszczania, ochrona przed szkodnikami, wydzielone powierzchnie do ewentualnego składowania chemikaliów i opakowań.
- monitorowanie obecności i eliminowanie zanieczyszczeń fizycznych (metal, szkło, twardy plastik, i inne, które mogą stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia konsumenta)
- eliminowanie, w miarę możliwości drewna z różnych etapów produkcji i magazynowania
- identyfikowalność poszczególnych partii produkcyjnych i śledzenie pochodzenia produktów na wszystkich etapach obsługiwanego łańcucha dostaw
HACCP
HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point) jest to system,który daje nam ogólne i racjonalne podejście do bezpieczeństwa żywności. Został opracowany w celu identyfikacji i kontroli zagrożeń mogących pojawić się na każdym etapie produkcji, przechowywania czy dystrybucji produktów spożywczych. W Partner Logistic został wdrożony w 2007 roku.
Celem programu HACCP wdrożonego w naszym Centrum Logistycznym jest:
- stworzenie możliwości zarządzania systemem bezpieczeństwa zdrowotnego magazynowanych produktów spożywczych
- utrzymanie wymagań systemowych w przypadku zmiany warunków magazynowania
- zapewnienie poprawności działań zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa zdrowotnego produktów
- stałe doskonalenie działań zmierzających do zwiększenia jakości zdrowotnej przechowywanych produktów spożywczych
- szkolenie personelu w zakresie wymagań systemu HACCP i metod jego realizacji
- informowanie Klientów o polityce Firmy zmierzającej do zabezpieczenia zdrowotnego powierzonej do obsługi żywności
- utrwalanie w świadomości pracowników przekonania o potrzebie utrzymania higieny osobistej i środowiska pracy.